Тут речення один.
В рамках Тижня безпеки життєдіяльності з метою формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я вихованці вчительки Рощук В.А. на уроках англійської мови зіграли рольову гру «Тривожна валіза»: першокласники складали «Puzzle», були активними в грі «Відшукай предмет, який зник»; учні 2-х класів взяли участь у рольовій грі «Збираємо тривожну валізу разом»; 3 класів – «Склади слово» (вивчаємо лексику з використанням конструктора Lego та магнітних літер); 4 класів – Mind map “Go bags” та переглядали відеоролик “How to prepare your “Go bags”.














В рамках Тижня безпеки життєдіяльності з метою формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я вихованці вчительки Рощук В.А. на уроках англійської мови зіграли рольову гру «Тривожна валіза»: першокласники складали «Puzzle», були активними в грі «Відшукай предмет, який зник»; учні 2-х класів взяли участь у рольовій грі «Збираємо тривожну валізу разом»; 3 класів – гру «Склади слово» (вивчаємо лексику з використанням конструктора Lego та магнітних літер); 4 класів – Mind map “Go bags” та переглядали відеоролик “How to prepare your “Go bags”.














«Запобігти, попередити, врятувати».
Протягом Тижня безпеки життєдіяльності в 1-4 класах пройшли найрізноманітніші заходи, основною метою яких було формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я; популяризація основних правил безпечної життєдіяльності серед дітей, розвиток в учнів життєвих навичок, що мають ключове значення для безпеки повсякденного життя; виховання гуманного ставлення до людини, що потрапила в біду, вироблення у школярів співчуття, бажання допомогти. В ході Тижня безпеки життєдіяльності учителі початкової школи на уроках ЯДС ТЕО моделювали ситуації «Допоможи собі та другові», української мови - переглядали та обговорювали мультфільми, ілюстрацій на тему «Небезпеки щоденного життя», виробляли алгоритм дій з метою збереження життя; ЯДС ПРО - складали пам’ятки «Як захисти людину в надзвичайній ситуації: стихійні лиха»; правила пожежної безпеки опрацювали на уроках математики, а на уроці фізичної культури зіграли рольову гру «Небезпечні знахідки».
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Тиждень знань безпеки життєдіяльності та День цивільного захисту під гаслом «Запобігти, попередити, врятувати».
Сьогодні, як ніколи, підвищується роль освіти у підготовці школярів до самостійного життя у світі, де кількість надзвичайних ситуацій постійно зростає, а екологічна ситуація з кожним роком погіршується. Життєве необхідно озброїти дітей знаннями, уміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я.
У Войнашівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів з 24 по 28 квітня був проведений Тиждень знань безпеки життєдіяльності та День цивільного захисту під гаслом «Запобігти, попередити, врятувати».
В рамках проведення «Тижня знань з охорони безпеки життєдіяльності» відбулася зустріч з працівниками Державної пожежно – рятувальної частини №15 (м. Бар) 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м. Жмеринка). Під час зустрічі учні мали змогу ознайомитися з правилами пожежної безпеки, розширити уявлення про роботу пожежників, про способи гасіння пожеж та про техніку спеціального призначення. Представник пожежної частини розповів, як оперативно-рятувальні загони реагують на сигнал тривоги, як від їх швидкості і злагоджених дій залежить життя людей. Рятувальники розповідали учням про те, як працює та чи інша техніка, було продемонстровано умовне гасіння пожежі з розгортанням засобів пожежогасіння, відповідали на питання, які задавали діти. Під час зустрічі зверталася увага учнів на причини виникнення пожеж та їх запобігання, як правильно діяти у разі виникнення пожежі; нагадали правила поводження з вибухонебезпечними предметами та їх різновидами, виробили алгоритм дій у разі виявлення невідомих предметів.
В ході Тижня класними керівниками, вчителями - предметниками були проведені години спілкування, тематичні уроки з елементами практичних занять, вікторини, рольових ігор, розробки пам’яток дій у кризових ситуаціях, розглянуті поради та алгоритм дій при надзвичайних ситуаціях, правила безпеки в умовах воєнного стану, при загрозі радіаційної небезпеки, хімічної атаки. Значна увага була приділена інформації по уникненню уражень вибухонебезпечними предметами.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
МІСЯЧНИК ПРОФОРІЄНТАЦІЇ У ВОЙНАШІВСЬКОМУ ЗЗСО
І-ІІІ СТУПЕНІВ
Протягом березня у Войнашівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів тривав МІСЯЧНИК ПРОФОРІЄНТАЦІЇ. Основним його завданням було розширення знань учнів про світ професій, формування в них навичок усвідомленого професійного вибору, підвищення мотивації до обрання майбутнього фаху. Хочеться вірити, що кожен із наших вихованців зможе знайти своє призначення на професійній стежині саме в нашій країні, завдяки власним досягненням і відкриттям стане конкурентоспроможним не лише в Україні, але й в усьому світі.